Aktualitātes


Turpmāk, ņemot vērā likumā pieņemtās normatīvās prasības, no 28.12.2020, iegādājoties alkoholiskos dzērienus, nepieciešams apliecināt savu identitāti un atbilstošo vecumu, izmantojot kvalificētus vai kvalificētus paaugstinātas drošības elektroniskās identifikācijas līdzekļus.

Kā iegādāties alkoholiskos dzērienus Barbora? 

Lai iegādātos alkoholiskos dzērienus, pirms pirkuma apmaksas būs nepieciešams apliecināt, ka klients ir vismaz 18 gadus vecs, izmantojot kādu no Barbora piedāvātajiem vecuma autentificēšanas rīkiem – Smart ID, eID karti vai eParaksts mobile.  

  • Izmantojot Smart ID - Jums būs nepieciešams izvēlēties valsti un ievadīt savu personas kodu. Pēc tam viedierīcē, kurai esat izveidojis Smart ID kontu parādīsies paziņojums, par nepieciešamību apstiprināt autentifikāciju ar PIN1 kodu. Vecuma apstiprināšanai Jums būs nepieciešama Smart ID pilnā versija ar kvalificēto elektronisko parakstu (to iespējams pārbaudīt Smart ID aplikācijā sadaļā "Izvēlne" -> "Lietotāja informācija" -> "Konta līmenis: Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts"). Ar Smart ID pamata versiju savu identitāti un vecumu nebūs iespējams apstiprināt.
  • Izmantojot eParaksts mobile – Jums būs nepieciešams ievadīt savu eParaksts lietotāja kodu. Pēc tam viedtālruņa e-paraksts mobile lietotnē būs nepieciešams apstiprināt autentifikācija izmantojot PIN kodu vai biometriskos datus.  
  • Izmantojot eID karti – Jums būs nepieciešams pieslēgt savu eID karti pie datora, izmantojot eID kartes lasītāju. Izmantojot eID karti Jums vispirms būs nepieciešams uzstādīt datorprogrammu eParakstītājs 3.0. 

Kā uzstādīt un a Smart ID, eID vai eParaksts mobile?

Neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar Klientu apkalpošanas centru: info@barbora.lv vai +371 29712886

BARBORA interneta lielveikala licences alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecībai apskatāmas zemāk – 


Jauns pakalpojums - BARBORA Express
Nav minimālā pasūtījuma summa
 Piegādes maksa: 0,00 EUR
 Piegādes laiks: no plkst.10:00 līdz 20:00
 Piegādes vieta: izvēlētajā MAXIMA veikals
Pirkumu saņemšanas process
1.     Kad esat reģistrējies BARBORA mājas lapā, pievienojiet vajadzīgās preces iepirkumu grozam, izvēlieties pasūtīju saņemšanas punktu un sev ērtāku pasūtījuma saņemšanas laiku, kas ir vispiemērotākais jūsu dzīves vietai. Apmaksājiet pasūtījumu.
2.     Pēc pasūtījuma apmaksas Jūs saņemsiet pasūtījuma apstiprinājumu uz savu e-pastu. Tiklīdz jūsu pasūtījums būs gatavas saņemšanai, jūs saņemsiet īsziņu uz norādīto tālruņa numuru. Īsziņā būs tālruņa numurs, uz kuru jāzvana, ierodoties pasūtījuma saņemšanas vietā un pasūtījuma numurs, kas jānosauc veikala darbiniekam.
  1. Ierodoties MAXIMA veikalā, apstājieties pie BARBORA stenda un zvaniet uz īsziņā norādīto tālruņa numuru, lai mēs zinātu, ka esat ieradies, un mēs atnesīsim jūsu pasūtījumu.
Apmaksa
Lai aizsargātu jūs un mūsu darbiniekus, iepirkšanās stacijā nav iespējams veikt skaidras naudas vai kartes maksājumus. Par pirkumu var norēķināties veicot pasūtījumu, izmantojot SEB, Swedbank, Citadele vai DNB interneta banku vai norēķinoties ar VISA/MasterCard kredītkartēm un debetkartēm.
Naudas atmaksa
Ja pasūtījumā nevarat atrast pasūtīto preci – mēs ļoti atvainojamies, komplektēšanas brīdī prece nebija pieejama veikalā. Nauda par nepiegādātajām precēm automātiski tiks atgriezta jūsu bankas kontā 5 darba dienu laikā.
Biežāk uzdotie jautājumi
Visus biežāk uzdotos jautājumus var atrast šeit.

Atlasīts: Latgale Novads

Latviešu

  • English
  • Русский